Menu Close

Een aftermovie laten maken

Het laten maken van een aftermovie biedt niet alleen voordelen voor het evenement, maar ook voor bedrijven en organisaties

Ontdek alle voordelen van een aftermovie

Terugblik: allereerst is een aftermovie een manier om terug te kijken op een evenement. Deelnemers, sprekers en andere betrokkenen kunnen sfeer, hoogtepunten, emoties en andere positieve momenten herbeleven. 

Promotie: een aftermovie is een krachtige marketingtool voor toekomstige evenementen. Potentiële deelnemers proeven sfeer en worden nieuwsgierig voor een volgend evenement. 

Merkbekendheid: bedrijfsnaam en logo komen zeker terug in de aftermovie. Dit vergoot de merkbekendheid. Door verspreiding op bijvoorbeeld social media, wordt jouw merknaam getoond aan een breed publiek.

Effectieve storytelling: door de juiste interview vragen te stellen aan sprekers en bezoekers, zullen zij hun ervaringen op authentieke manier delen. Een krachtige vorm van storytelling die mensen raakt en nieuwsgierig maakt

Betrokkenheid: deelnemers en stakeholders vinden het leuk zichzelf terug te zien. Dit vergroot bij hen de betrokkenheid en tevredenheid, wat weer leidt tot een positieve ervaring met jouw event. 

Social media: aftermovies zijn vaak kort en boeiend, waardoor ze ideaal zijn om te delen op social media. Dit zorgt voor veel kijkers. Als de aftermovie goed wordt ontvangen, kan deze een groot publiek bereiken en zelfs viraal gaan. 

Professionaliteit: met een aftermovie krijgt je evenement een professionele uitstraling. Je laat zien hoe succesvol je evenement is. Dit vergroot vertrouwen bij potentiële sponsoren, partners en deelnemers. Hierdoor zijn ze meer geneigd om deel te nemen aan een toekomstig evenement. 

Terugkoppeling: door een aftermovie te laten maken, kun je waardevolle feedback verzamelen over je evenement. Zo krijg je voor volgende evenementen inzicht in de sterke punten, maar ook de verbeterpunten. 

Meer dan een video: het laten maken van een aftermovie levert waardevolle content op die je kunt (her)gebruiken als marketingtool. Je kunt fragmenten van de video gebruiken als teasers voor volgende evenementen. Deze promotievideo’s kun je gebruiken op social media, op je website en in nieuwsbrieven. 

Voorbeelden

Play Video
Play Video
Play Video

Mijn expertise is online video: social media, testimonials, bedrijfsvideo’s, promotievideo’s, instructievideo’s, wervingsvideo’s, evenement registraties en aftermovies. Op het gebied van camerawerk, creatief meedenken, tot montage van een eindproduct kan ik je helpen. Videocontent die impact maakt, groei realiseert voor jouw bedrijf en je doelgroep op een effectieve manier bereikt.

Met ruim 10 jaar werkervaring in de audiovisuele wereld, heb ik mogen werken aan opdrachten voor de mooiste merken samen met talloze professionals. Zo heb ik een groot netwerk opgebouwd en kan ik voor iedere klus een passend team samenstellen voor het best gewenste resultaat.

Zo ga ik te werk

  • Gratis kennismakingsgesprek
  • Maakt haarscherpe beelden, stelt de juiste interview vragen en zorgt voor professioneel licht & geluid
  • Meedenkend, creatief & op gebied van script tot realisatie
  • Vaste prijzen zonder verrassingen
  • Dronebeelden en voice-over behoren ook tot de mogelijkheden

Ontdek al mijn expertises

Paul Roor Videography | info@paulroor.com | +31646651753 | KvK 73043346
© 2024 Paul Roor

× WhatsApp